luni, 24 decembrie 2012

Nu am chef "vesel"


Nu am chef azi. Varianta vesela.
Azi e o zi din alea in care poti face multe, ai timp si disponibilitate, dar n-ai chef sa le faci.
Si nu ma refer aici la "Nu am chef"-ul ala lenos, in care abia te tarai cand te dai jos din pat, si mergi cu ochii inchisi pana la baie, nu aprinzi lumina...si te speli pe dinti, cu ochii inchisi, iar apa nu ajunge in zona ochilor.
Ma refer aici la "Nu am chef"-ul ala vesel, "optimist".
Adica...Ce avem noi aici?
Dada, ati citit bine.
"Nu am chef vesel".
2-3 exemple...

1.Ramai fara tigari. De cele mai multe ori e o tragedie. Dar nu azi. Pt ca azi "Nu am chef vesel" sa ma imbrac disperat sa ma duc cu noaptea in cap si ne spalat pe ochi sa cumpar tigari. Azi, zambesc. Pentru ca si asa am amanat Ziua Z de prea multe ori. Azi, "Nu am cheful vesel", va amana cumpararea cu cateva ore. Si ce e mai important, fiind vesel parca nici dorinta de a fuma nu mai e asa de mare.

2.Te gandesti sa citesti cartea pe care ai primit-o de la un bun si foarte apropiat prieten. "Nu am cheful vesel" intervine iar, si te lasa sa citesti 20 de pagini, ceea ce este un succes, daca stai si te gandesti ca la "nu am cheful" clasic nici nu deschideai cartea.
Si cum spuneam, nu numai ca ai reusit sa citesti alea 20 de pagini, dar de la un moment dat, in urechi iti suna glasul prietenului tau, tonul, inflexiunile vocii. El iti citea cartea.

3.Esti constient ca nu mai ai cu ce te imbraca. Ai tot amanat, program incarcat, shopping, Craciun, sarbatori....etc-uri.
"Nu am cheful vesel" intervine, si speli doar 1 masina de rufe, din 2 sau 3 cate ai fi spalat intr-o zi cu chef. Chiar daca iti dai seama ca nu le-ai sortat pe culori si pe temperaturi, si chiar daca te uiti dupa, si-ti dai seama ca nici macar intinsul rufelor nu ti-a iesit. Uscatorul de rufe arata ca New Orleans dupa Katrina.
Si vorba cantecului:
"Hai la dans, la dans, la dans...
Ca la noi la New Orleans"
"Nu am cheful vesel" te-a ajutat.
Desigur, 1 este mai putin decat 2 sau 3, dar categoric, si cel mai important, este mai mult decat 0.

Azi nu am chef vesel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu