joi, 23 mai 2013

Festivalul Luminii


Nu prea imi face placere sa scriu “la comanda” pe o tema necunoscuta mie.
In afara de locul de munca, de obicei imi place sa fac ce, cand si cum vreau eu.
Sau cum spune melodia “in seara asta fac tot ce-mi trece prin cap”

Am mai scris despre un eveniment desfasurat in Onesti, pentru a promova activitatile ce se organizeaza in orasul in care locuiesc, si pentru ca se potrivea cu o intamplare destul de hazlie din viata mea.

Acum, o sa incerc sa scriu despre Festivalul Luminii Onesti organizat in data de 25 mai 2013 de la orele 19 la 23, din doua motive:
1.N-a fost o comanda, ci o rugaminte din partea cuiva implicat in festival.
2.Sa promovam totusi, daca vrem si putem, actiunile frumoase care se desfasoara in Onesti si care se inmultesc pe zi ce trece. Si asta e de bine.

Cand am auzit despre Festivalul Luminii, am fost printre primii care au dat join la event, si gandul mi-a zburat la festivalurile de lumini din China. Cu cladiri luminate, dragoni zburatori, lasere, mii de lampioane lansate in aer si mii de lumanari trimise pe apa. 
Nu stiu daca va fi chiar asa. Sunt sigur ca vor lipsi dragonii. 



Scopul declarat:
Redescoperirea valorilor spirituale neglijate de societatea contemporană.

Activităţi:
  • Expoziţie de fotografie
  • Expoziţie de picturi
  • Cântece folk
  • Spectacol de jonglerie
  • Ateliere de hand-made
  • Activitaţi specifice cercetăşeşti
  • Face painting
  • Info point
  • Origami si quilling
  • Panou alpinism
  • Pictat pietre
  • Coltul dorintelor
Cred ca voi participa doar la coltul dorintelor, deoarece la alpinism, face painting si la jonglat nu prea ma pricep. Ba da, stiu cateva trucuri cu carti de joc. Dar nu cred ca se pune.
Am vreo cateva de dorinte de cate 10 puncte fiecare, si chiar is curios ce se va intampla acolo.

Nu cred ca trebuie sa organizam un festival pentru a redescoperi frumusetea lucrurilor marunte, dar cred ca uneori, e bine sa fim putini “fortati” sa iesim din rutina zilnica, si de buna voie sau nu, sa acordam 4 ore din viata noastra pentru a ne relaxa, si a acorda putin timp artei. Sub toate formele ei de manifestare din data de 25 mai 2013.

Sper ca acest Festival al Luminii sa fie muuult mai bine organizat si mai atractiv decat a fost Ora pamantului.

Ne vedem acolo.

Sapte, sapte si ceva. Fix

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu