vineri, 10 mai 2013

Join Group


Am un grup pe FB in care, mai multi oameni obisnuiti punem umarul si chiar osul din umar la conceperea unei nuvele colective.

Grupul este inchis, special pentru cei care contribuie cu cateva pagini scrise la actiunea literara.

Acum 1:
Am cere de “join group” de la 3 fete/femei, niste “bunaciuni” cum ar zice Maestrul Cristoiu.
Daca va povesteam live aceste randuri, ma puteati auzi rostind acest cuvant cu accentul Maestrului.
Si-mi “iese”. Ca am exersat.

Acum 2:
Aceste “bunaciuni” sunt din “strainezia”. Ca m-am documentat ca orice mascul heterosexual cu minim respect pentru cromozomul Y.



Dupa preambul, urmeaza intrebarile care ma macina ca o rasnita stricata, careia i s-au tocit zimtii.
1.De ce soliciti intrarea intr-un grup in care se scrie intr-o limba total necunoscuta tie?
2.E "kool" sa faci parte din cat mai multe grupuri?
3.Cum a ajuns grupul meu mic si pricajit, si inchis, in atentia fetelor respective?
Si etc…

Sorry Brenda, Katie and Paula, but this group is closed.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu