vineri, 31 mai 2013

Update catre tatal aflat la 3796 km distanta.

„A deschis ochii. Felinarele alea mari. Si are si gene lungi” - Mama

„A inceput sa faca fete de alea de te pisi pe tine. Vorbeam noi doi azi, il tineam pe perna. Si discutam, ca naa... Si la un moment dat inchisese ochii, apoi i-a deschis si a a vut un zambet din ala pe fata ca si cum ar fi zis "sunt tot cu mami". Si a adormit adanc cu un oftat din ala de satisfactie.” - Mama

„Am facut baitza si mami m-a pus in patutz si am adormit sigurel. Noapte buna tati.” - Horia

„Noi acum ne expunem la lumina. Ca asa a zis doamna doctor, si mami asteapta 15min ca sa mai doarma si ea un pic. Ca azi noapte eu aveam chef de vorba nu de somn.” - Horia

„Nu ma necajeste. Tre’ sa se faca mare si el si tre’ sa pape. Si daca e setat sa se trezeasca la 2-3 ore. Cum sa ma necajeasca? Eu as vrea sa se joace cu mine, sa gangureasca, sa stea cat mai mult treaz. - Mama

„Ne-am trezit, am papat, am ascultat un pic cutiutza muzicala, am stat de vorba cu mami si acum dormim iar.” - Horia

„ Oare ma mai ajung vreodata cu somnul?” - Mama

„Incerc sa fac nani. M-am trezit toata noaptea si de dimineatza de la 9 ne chinuim. A vomitat fiecare masa. A supt un pic dar a trebuit sa-i dau cu biberonul cate putin, sa-l pun sa garaie si apoi iar cate un pic. In sfarsit nu a mai vomitat. Era asa de obosit. Abia acum a adormit si eu sunt rupta. Ma bag si eu la nani fugutza pana nu se trezeste iar.” - Mama

„I se duce pielea, stii ca asa se duce. Il da mami cu ulei si il spala. A si mai plange cand il schimb ca sunt servetelele reci” - Mama

„Deci. Nu facem decat są dormim si są papam. Ne trezim cam din 2 in 2 ore są papam. Si noaptea la fel. Mami dimineatza aproape ca nu se poąte trezi. Dar eu insist.” - Horia

„Hihihi acum stau cu mami in sufra, ca nu am vrut sa dorm. Facusem caca iar si m-am trezit. Ne uitam la tv si mami imi povesteste.” - Horia

„Si imi vine sa stau toata ziua sa ma uit la el. Nu mai pot dupa el.” - Mama

„Face nishte fetze, ma apuca rasul. Dar cel mai tare imi place cand e serios. Se uita si se gandeste. Zici ca e un om mare.” - Mama

„Acum stau cuminte in patutz si ascult muzica.” - Horia

„M-am trezit ca am facut caca si nu suport sa stau cacacit. Vreau sa fiu schimbat imediat. Hihihihi” - Horia

„Am adormit fara galagie. Daca sunt schimbat si mancat nu fac galagie.” - Horia

„Doarme in reprize. 1 ora nu e de ajuns pentru el. Ba e pipi, ba e caca, ba stiu eu ce, il schimb, ii dau sa manance, daca vrea stam de vorba un pic, sau plange si se culca la loc.” - Mama

„A venit curentul. Merge AC-ul. Yupiiiii. Poate dormi si mami. Uraaaaaa. Asta daca o las.” - Horia

„I-am facut baitza si acum la nani. Azi m-a frecat de mi-au mers fulgii. Ma puneam sa mananc, se trezea. Incepeam sa pun rufe la spalat se trezea. Si tot asa. Nici nu prea am dormit. Cred ca la noapte se schimba singur. Ca eu nu stiu daca ma trezesc. Hihihihihi.” - Mama


„Pai eu mananc, mami ma schimba si dorm iar. Mai vorbesc cu mami un pic dar tot adorm.” - Horia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu