marți, 10 iunie 2014

Motivaţionalele.

Buun...
Se citesc câteva articole motivatoare. Nu multe că nu-mi doream chiar aşa de mult. De plictiseală, aşa.
"Luaţi o foaie şi un pix si treceţi pe ea într-o coloană ce vă place şi în alta ce nu vă place la dumneavoastră. Nu vă grăbiţi şi fiţi sinceri. Doar aşa puteţi sa vă schimbaţi în bine" aşa suav îmi explica o domnişoară într-un articol.
Buun.
Foaie ioc, e bună şi factura de gaze, că şi aşa nu-i plătită de... Omg
Am revenit, după doua ore şi după ce am alergat jumătate de oraş, că la Peipointul cel mai apropiat nu se plăteşte cu cardul.
Ca să mă motivez, şi să pot să fiu cu adevărat sincer cu mine înşine, însele, înşivă, însumi (asta era), dar mai ales pentru că era cald şi am ajuns transpirat, am desfăcut berea rece pe care o luasem aşa, preventiv.
Pix. Pana mea, cine mai are pix în casă de când cu telefoanele astea deştepte si calculatoarele.
Plm renunţ, că n-am pix.
Şi când să-mi fac analiza amănunţită şi adevărată.
Mai pun o cana de bere rece.
Aaa am creioanele de la trusa de desen. Oare e bine? Dacă trebuie musai pix? Neee, n-are cum. Şi ea oricum nu mă vede.
Cu 4B-ul în mână trag o linie relativ dreaptă şi împart foaia în două. Portrait mod, că poate lista e lungă.
In stânga ce îmi place şi în dreapta ce nu.
Mda, hai să încep cu ce îmi place. Zic, dar fii sincer!
Trec cinci minute, trec zece minute, nic. Mă uit la foaie, mă uit la creion, mă uit la cana de bere. Câştigă cana şi îmi pică şi fisa salvatoare: încep cu ce nu-mi place.
O daaa.
Pai să vedem. Începem cu felul de a fi. Şi scriu, şi scriu, şi mai arunc câte-o privire la coloana goală cu ce îmi place.
Aaa, gata: îmi place că sunt bărbat. (Sunt?) Nu, îl tai, nu cred că se pune. E vorba de a schimba stilul de viaţă, de a îmbunătăţi atitudinea, spiritul. Nu sexul.
Noul Eu trebuie să se nască. Aşa cel puţin am înţeles eu din articol.
Revin la partea cu ce nu îmi place şi mă iau din cap până în picioare că trebuie să scriu şi despre fizic, şi da... ştiu, să fiu sincer.
Măi frate şi iar mă pun pe scris, şi îmi era teamă că se termină factura, şi scriu şi beau şi când am ajuns mai jos de buric... "Mai dă-i in chizda mă-sii cu motivaţionalele lor si cu schimbarea!" am zis eu aruncând factura la coş.  

Eu nu tai nici un centimetru. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu