miercuri, 18 februarie 2015

#fiftișeidsofgrei

Da. E de actualitate.
Și da, am citit și eu umbrele lui Grei de  E.L. James și nu, n-am văzut filmul.
Am citit-o pentru că mi-a picat în mână, deși habar nu aveam cine-i doamna care o scrisese și nu aveam absolut nici o idee despre ce este vorba în carte. Era cu mult înainte de isteria asta. Prin 2012.

Acum, toți cei care au citit sau doar au văzut filmul au câte o părere.
La bărbați e simplu. Bătaie și un pic de sex în care el e pionul principal și ea face tot ce-i spune el. Sau aproape tot. (Apropos, protagonista e singura femeie din lume care nu comentează în fața bărbatului.)
Însă mă întreb cum oare au vizionat fetele/femeile filmul ăsta? Umezite de plăcere și dorințe ascunse spunându-și în același timp: "Mamă ce bătaie! Bine că-i la ea." ?

Eu mă și gândesc ce veselie e printre bărbații din Vaslui și ce supărate sunt acum moldovencele lor care oricum mâncau bătaie cu program prelungit, dar acum nu pot să mai comenteze. Nu că înainte ar fi îndrăznit. Pot doar să-și muște senzual buzele, să facă un Ohh, Ahhh lasciv și să-l îndemne: Mai tare mă! Adu vătraiul și hamurili di la cal ca să mă hâțâni ghinișor că n-am fost cumincioară!

Sper doar ca după acest film să nu se înmulțească apelurile la 112 și numărul femeilor bătute pe secundă. (Știam că în România o femeie este bătută la fiecare 30 de secunde...)
De asemenea sper ca băieții de la SMURD – Descarcerare să nu fie nevoiți să-și achizitioneze scule și utilaje noi. Ceva de mecanică mai fină (așa, ca pentru ele), pentru a desprinde vreo temerară înfiptă prin nu știu ce colț de debara sau suspendată de vreo lustră, grindă sau suportul de prosoape.

Morala, sau ce putem învăța din film/carte:
1.E bună ideea cu contractul. Deși e greu de găsit o româncă dispusă să semneze. (No offence pentru alte naționalități, dar româncele sunt πzdoase rău.)
2.Fiecare femeie își dorește puțină cafteală. (Doamnelor, nu săriți cu biciul la mine decât dacă sunteți dezbrăcate. Cartea e scrisă de o femeie.)

3.Poți să-ți bați oricând și oricât de rău ai tu chef prietena/soția/amanta și chiar soacra cu condiția să o fuți.

Un comentariu:

  1. Pe langa actele sexuale "in sapte nuante perverse" care sunt descrise prea cu lux de amanunte.. ca mna, sa-si poata imagina tot prostu' cum si-o trag cei doi, triologia are la baza(undeva ascuns) o latura psihologica- efectul traumelor din copilarie asupra viitorului.
    Nu ca la romani, cand femeile sunt batute ca au uitat sa puna sare in ciorba sau ca nu sunt la apel cand i se scoala barbatului. ��

    RăspundețiȘtergere