marți, 2 iulie 2013

Disclaimer

Gata. Am reusit. Ufffff ce greu a a fost.
Moment dificil in viata. Intersectie. Nu stii ce sa alegi.
Incotro sa te indrepti. Oare e bine la dreapta? Oare e bine la stanga?
Dar…daca mai stau un pic. Poate rezist. Poate ca totusi nu-i asa de rau.
Nu. Trebuie sa renunt. Ca nu se mai poate.
Ea:
“Hei, dar mai stai, ca e bine cu mine.”
Eu:
“Cred ca nu eram in toate mintile. Uita-te la tine. De ce nu faci si tu ceva cu viata ta.
Stand asa toata ziua. Nu contribui cu nimic la binele societatii. Doar ocupi un spatiu degeaba.
Cum as putea ca EU sa fiu cu cineva ca tine?
Nu m-as mai putea respecta…
Te rog…Te rog….retrag tot ce am spus!
Totul, fiecare cuvant. Retrag tot ce am spus!
Te iubesc! Te iubesc!
Nu pot trai fara tine.
Fac orice!


Nu si nu si nu. Am atatea de facut si tu nu ma lasi. Nu am timp de prieteni, nu am timp de serviciu, nu am timp de proiectele mele personale, incepute si lasate la stadiul de notite pe caiet. Nu ma lasi sa citesc, sa cant la chitara, sa vad un film sau sa beau o  bere in liniste. Tot timpul doar cu tine. Zi de zi, noapte de noapte.
Atata posesivitate n-am intalnit niciodata. Nu ma lasi sa fac un pas fara tine.
M-am saturat. Te urasc.
Nu…iarta-ma, te iubesc, nu pot fara tine…
Nu. M-am hotarat. Plec. Ne despartim.
Poate ne vom mai intalni, poate vom ramane prieteni, poate vom mai colabora.
Dar acum ne despartim.
Oricare ar fi consecintele”

Haidi pa FB.

*Unde:
Ea=aplicatia Facebook

Eu=Eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu