marți, 30 iulie 2013

Rock the City 2013

A fost un weekend de vis.
Oameni faini si doua zile de muzica buna.
Si RAMMSTEIN.
Nu exista cuvinte cu care sa poti descrie la adevarata lui valoare un concert Rammstein.
I-am vazut si in 2010 dar atunci am stat la Normal Circle. Sau mai pe romaneste "La mama dracului".
Acum am fost la Golden Circle. Adica in buricul evenimentului.
MARE diferenta. MARE.
Acum i-am vazut si in spatele scenei chiar cand se pregateau sa inceapa showul.








Astea-s doar cateva poze, ca doar nu am fost la concert sa fac poze.
Mi-am bagat mintile in cap si m-am apucat de cantat intr-o ger(rom)maneza. Ceva...acolo. 
Sa fie.Si bine inteles doar pe refren.
Mi-au iesit foarte bine cuvintele: "Ich will", "Benzin" si "Du hast mich"
Si bine inteles "Nein"
Focul si efectele pirotehnice spectaculoase marca RAMMSTEIN, au fost stinse cu o ploaie de spuma urmata de confetti de care m-am bucurat din plin fiind in fata scenei.
EXCELENT.

Bilantul concertului cu Rammstein:
1.Un cercel pierdut,
2.Arsura pe mana dreapta
3.Ficatul marit,
4.Plamanii gri,
5.Cost aditional pe telefon de 21 eur.
(I-am dat telefonul nepotului meu sa se joace. Si omuletul a cumparat de pe net chestii care-i trebuiau la joc.)

Celelalte, de la 1 la 4, sunt sub: No comment & Unforgetable.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu