luni, 1 septembrie 2014

Pentru cei ce își doresc un copil.

…și nu numai.


15 lucruri pe care (poate) nu le știați:

1. Balele au gust bun. Surprinzător.
2. Pizza are miros și chiar gust de caca dacă nu te speli pe mîini imediat după ce ai schimbat copilul, chiar dacă ți se pare ție că ai fost foarte atent și că nu te-ai murdărit.
3. O ușă are același farmec chiar dacă o deschizi de n ori.
4. Televizorul, indiferent cât de scump și de intangibil este în mod normal, produce fericire copilului atunci când pune mâna pe el…așa că…la naiba cu urmele de degete. Sunt soluții de curățat. Valabil și pentru oglindă, geamuri, mobilă…etc.
5. Ținutul în brațe nu are farmec decât dacă părintele stă și el în picioare.
6. În ciuda faptului că laptele praf miroase nașpa ciudat, copilul miroase a prăjitură.
7.  Dacă mă frec la ochi și casc de îmi pocnesc fălcile, nu înseamnă că mi-e somn, așa că nu te bucura prea tare și nu te grăbi să mă culci. Atunci mai am ceva de spus și de făcut încă două-trei ture prin casă.
8. Există doar un plânset pentru toate stările/nevoile mele și doar mami are decodorul pentru a înțelege exact și la timp ce vreau. Tati n-are nicio idee. Oricât de deștept se dă el.
9. Pufuleții sunt cea mai tare invenție culinară. Ever.
10. Din aceeași categorie…telecomanda este cea mai faină jucărie. După mami.
11. Undeva în corpul meu mititel, sunt ascunse niște baterii speciale ce nu se consumă niciodată. Sigur, ele se încarcă rapid în timpul somnului, iar când mă trezesc nu am nevoie decât de câteva secunde pentru a fi din nou în formă maximă. Fără să beau cafea.
12. Dacă vrei ca eu să nu bag în gură tot ce găsesc pe jos, ai la dispoziție maxim două secunde din momentul în care m-am aplecat. Nu reușești…nu e vina mea.
13. Tot ce este cu adevărat interesant se află la o înălțime mai mare decât pot eu ajunge. Așa că…vezi punctul 5.
14. Traseul prin parc îl stabilesc eu. Ok?
15. E inutil să faci curățenie zilnic. Eu fac dezordine muuult mai repede decât poți pune tu totul la loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu