duminică, 2 martie 2014

Despre folk...si nu numai.

Nu stiu de ce noi romanii am intitulat astfel acest gen de muzica, sau de ce am importat acest cuvant intr-o perioada reticenta la importuri lingvistice de orice fel si nu am ales altceva.
Si ca sa folosesc o replica tot importata: I don't give a F(word).
Am redescoperit folk-ul si poezia intr-o atmosfera calda, prietenoasa, printre oameni sensibili.
Am avut ocazia sa ascult o voce si un poet intruchipate in doua personalitati distincte care se intrepatrund firesc.
La nivel artistic.

Muzica, vocea, versul si recitarea mi-au adus aminte de persoane si stari pe care vroiam sa le uit.
Mi-au trezit trairi pe care le-am ignorat si sentimente  pe care nu vroiam sa le uit dar am fost nevoit.
M-au facut sa ma (re)intreb: Ce-ar fi fost daca...?

Atac la coarda sensibila. Ce mai...
Mi-a placut mult!
Atat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu