miercuri, 12 martie 2014

Întrebări matinale.

Citind articolul acesta m-am trezit punându-mi nişte întrebări matinale la fel de tari ca şi erecţia de dimineaţă la vârsta de 20 de ani. Da, punându-mi, şi nu adresându-mi aşa cum ne exprimăm în viaţa reală pentru a nu se interpreta.
Când foloseşti cuvântul libidinos, automat te gândeşti, îţi vine în minte un bărbat.
Cum arată el în momentul în care îţi vine în minte e treaba fiecăreia.

Aşa că am apelat la dicţionar:

LIBIDINÓS, -OÁSĂ, libidinoși, -oase, adj. Care se lasă fără ruşine stăpânit de pofta plăcerilor senzuale, înclinat spre lascivitate. – Din fr. libidineux, lat. libidinosus. 

De ce am apelat la dicţionar?

Pentru că eu nu am auzit niciodată pe cineva să asocieze cuvântul acesta cu genul feminin, deşi el are şi variantă pentru doamne şi domnişoare. Poate n-am avut eu ocazia să aud.
Deşi e asociat cu „plăceri senzuale” şi „lascivitate”, cuvinte de altfel foarte plăcute şi îndrăgite, adjectivul „Libidinos” este mult mai dizgraţios când îl auzi decât atunci când îi citeşti definiţia.

Acum: 
Femeilor care întâmplător corespund articolului postat la început cum li se spune?

Sau ele nu sunt? 
Sau există alt termen pentru ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu