marți, 1 iulie 2014

Nervi matinali.

Şi...m-apucă nervii câteodată. Şi-mi răstoarnă cu cracii în sus starea mea Zen. Şi asta la prima oră.
Pentru cei de azi dimineaţă e responsabilă o poză dintr-o postare vazută ieri şi care avea 'jde laicuri.
Asta:
Efectul a fost abia azi dimineaţă la prima oră, puternic, intens, dureros ca un recul, chiar dacă a fost un efect întârziat.
Până am ajuns în faţa computerului pentru a vă povesti despre nervii mei de dimineaţă, prostii debitate pe toate canalele şi acceptate de mase cu un mare rânjet pe moacă, aveam deja în minte o mulţime de cuvinte aspre potrivite pentru a combate tâmpenia care este strecurată într-un mesaj aparent inofensiv.
Aşa că am făcut doar acest meme (sau această meme, pentru că nu sunt sigur ce gen e):

*Unde poor înseamnă ceva de genul: 
 sărac, prost, biet, deficitar, sărman, lefter...


I feel stupid and contagious
Here we are now; entertain us 
...
Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello, how low
Hello, hello, hello, how low
(Kurt Cobain)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu