marți, 24 martie 2015

пятилетка

Azi era să mor de  râs. Sau să fac infarct. Nu eram foarte  hotărât. Și nu pentru că aș fi eu vreun sucit. Nope.
Motivul:
Am văzut harta cu planul măreț al României de construire de autostrăzi și drumuri expres (MPGT).
Adică acesta:
Nu sunt cardiac cu inima și nici nu eram într-o dispoziție super-mega-extra-ieșită-afară-din-comun, dar n-am știut ce să fac mai întâi. Să râd sau să plâng.

Pentru cine n-a avut curiozitatea (pentru că eu am avut-o și m-a trecut un fior pe șira spinării), aveți mai jos situația actuală. Sau cum arată România pe Google Maps după 26 de ani de libertate, democrație, realizări mărețe, guvernări cinstite, NATO, UE, fonduri europene, tratate comerciale și înțelegeri diplomatice înțelepte.

No comment.
Sau...doar un pic. 
La promisiuni nu ne întrece nimeni și conform MPGT România va arăta cam așa.
Nu știu în ce mileniu.

PS:
Titlul se citește Piețilietka. Adică Planul cincinal ;)

Vorba cântecului:
"Se ridică Vasile, zice: Țepeș Doamne,
Stăm bine cu producția de cereale și carne,
Am depășit planul în industria de zgură 
Și-am fost informat că nici nu se mai fură;"
Alexandru Andrieș - Dracula Blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu