joi, 12 martie 2015

Teoria conspirației.

Preambul:
A crede sau a nu crede în teoriile conspirației?
Nu sunt un mare fan al lor. Ca orice om destul de bine informat și pus la virgulă cu valul tehnologic început după inventarea mașinilor cu abur și a becului, am auzit de multe dintre ele.

Sunt multe, sunt interesante, sunt spumoase, sunt cum vreți voi să fie, dar marea lor majoritate nu ne afectează direct. Așa că, dintre toate, azi vom vorbi la lecție despre…tadam….

Ideea nu știu dacă îmi aparține 100%. E posibil ca ea să-mi fi fost sugerată direct sau la nivel subliminal. N-a contat prea mult și m-am decis să fac un mic studiu independent pe această temă. A medicamentelor.

Studiu
Am luat o foaie și un pix și mi-am rostit singurele două cuvinte pe care le știu în sudaneză: 
Leț procid!
Apoi m-am așezat confortabil pe canapeaua din dotare și am urmărit (la diferite ore ale zilei) reclamele de pe cele mai populare canale tv, de știri și divertisment (chiar și de pe un post de filme și comedie).

Rezultat
În total 9 înregistrări din care am tras următoarele concluzii:
1.Numărul minim de reclame (în general)/calup a fost de 9. Numărul maxim 17.
2.Numărul minim de reclame la medicamente/calup a fost de 2, iar numărul maxim a fost de 5.
3.Procentul minim de reclame la medicamente/calup a fost de 12% (2 din 17), iar cel maxim a fost 44% (4 din 9).
4.Procentul mediu este undeva la 31% de reclame la medicamente/calup.

Interpretarea rezultatului
Destul de mult în condițiile în care reclama la mâncare (generic vorbind – neincluzând băutura alcoolică și dulciurile) este undeva la 12%.

Nu mă lansez în teorii și alte comentarii.
Doar am expus un fapt (ușor verificabil), așa că în încheiere vă recomand să citiți articolul de mai jos.
Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu