Preambul:
A crede sau
a nu crede în teoriile conspirației?
Nu sunt un
mare fan al lor. Ca orice om destul de bine informat și pus la virgulă cu valul
tehnologic început după inventarea mașinilor cu abur și a becului, am
auzit de multe dintre ele.
Sunt multe,
sunt interesante, sunt spumoase, sunt cum vreți voi să fie, dar marea lor
majoritate nu ne afectează direct. Așa că, dintre toate, azi vom vorbi la
lecție despre…tadam….
Ideea nu
știu dacă îmi aparține 100%. E posibil ca ea să-mi fi fost sugerată direct sau
la nivel subliminal. N-a contat prea mult și m-am decis să fac un mic studiu
independent pe această temă. A medicamentelor.
Studiu
Am luat o
foaie și un pix și mi-am rostit singurele două cuvinte pe care le știu în
sudaneză:
Leț procid!
Apoi m-am
așezat confortabil pe canapeaua din dotare și am urmărit (la diferite ore ale
zilei) reclamele de pe cele mai populare canale tv, de știri și divertisment (chiar
și de pe un post de filme și comedie).
Rezultat
În total 9
înregistrări din care am tras următoarele concluzii:
1.Numărul
minim de reclame (în general)/calup a fost de 9. Numărul maxim 17.
2.Numărul
minim de reclame la medicamente/calup a fost de 2, iar numărul maxim a fost de
5.
3.Procentul
minim de reclame la medicamente/calup a fost de 12% (2 din 17), iar cel maxim a
fost 44% (4 din 9).
4.Procentul
mediu este undeva la 31% de reclame la medicamente/calup.
Interpretarea rezultatului
Destul de
mult în condițiile în care reclama la mâncare (generic vorbind – neincluzând băutura
alcoolică și dulciurile) este undeva la 12%.
Nu mă lansez
în teorii și alte comentarii.
Doar am expus
un fapt (ușor verificabil), așa că în încheiere vă recomand să citiți articolul
de mai jos.
Enjoy.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu