luni, 19 mai 2014

Cum sa ascunzi cablurile...

Ca o gospodină din aia furioasă, care are în mână şosetele şi adidaşii murdari de noroi ai soţului adunaţi fix din mijlocul sufrageriei şi care face în acelaşi timp inventarul la sfinţi fără să mai ţină cont că unii sunt din alt calendar, m-am apucat azi să caut pe net patru cuvinte: cum sa ascunzi cablurile.
Cu acelaşi devotament pe care ea îl acordă inventarului. Ca să fim înţeleşi.
În cele aproximativ douăzeci de pagini vizitate, primele pe care ni le bagă pe gât Gogu, nu am găsit nimic altceva decât articole prost făcute, din maxim 100-200 cuvinte în care nu ţi se răspunde concret la întrebare, câteva poze neconvingătoare, câteva preţuri în dolari la diverse şi câteva soluţii puerile.
Sunt la fel de neinteresante  şi nefolositoare  ca articolele din revistele pentru femei care te învaţă într-un număr relativ controlat de paşi cum să… de toate. Alea grase te învaţă cum să slăbeşti, alea nefericite te învaţă cum să fii fericit şi alea care au un job amărât şi eventual part-time te învaţă cum să ai succes în viaţă.
Acum, nu mă mai pun eu la un click, că am destule, dar am realizat că dacă vrei să ai o pagină cu trafic mare trebuie doar să postezi întrebări ce frământă omenirea şi mai puţin răspunsurile lor.
Tot ce începe cu:
Cum să fac…
Ce să fac…
Cum poţi să…
Ce este…
De ce…
Etc…
PS1: Unii mai deştepţi m-au luminat, deşi eu vroiam să rămân în întuneric şi oricum nu căutam explicaţia motivului pentru care sunt cabluri alandala prin casă.
"Unul dintre motive este lipsa prizelor suficiente şi poziţionate corect." Pe bune bune?
PS2: Şi răspunsul trăsnet, cel mai cel, mai ceva ca pălitura de fulger: cumpără-ţi dispozitive ce se conectează wireless. Să mor io, că nu-mi dădea prin cap aşa trăsnaie. 
PS3: Dacă veţi ajunge pe pagina mea căutând sfaturi prin care să salvaţi lumea de sărăcie, vă rog să mă iertaţi. Am învăţat şi eu de la alţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu