joi, 29 mai 2014

Shut the F. up.

Azi era s-o iau în meclă. Rău de tot. 
Eram și eu la o cafea, ca omul singur ce mă aflu, în Daw Cafe din Onești.(N-am găsit linkul, că le făceam și reclamă cu ocazia asta). 
Când…
O ea, super tânără și super frumoasă a venit cu un el, super tânăr și super frumos. Eu aveam căștile pe urechi și atunci când ei s-au așezat la masa de lângă mine, am oprit muzica pentru a-i asculta. Preventiv. (Nu săriți, oricum eram singur și mă plictiseam, doar v-am spus). Da, știu, sunt deja moșul care se uită pe vizor. Totul era așa de ingenuu, pur, frumos. Discuțiile lor veneau de la sine, se sorbeau din priviri, wow ce pereche potrivită, (chiar dacă erau obraznic de sinceri) mi-am șoptit eu după o cană de vin. La un litru. Singur. Uite bă țărane că se poate, mi-am urlat mie însumi în ureche, încercând să fiu conștient cumva că există dragoste pură, neinfluențată de factori externi. Bani, poziție socială. Etc. 
Apoi a venit un alt el, mult mai frumos îmbrăcat, mirosind a parfum marca "Extrascump", și a sarutat-o pe ea. Ea reticentă la început, pentru că era și primul el de față, i-a luat limba in gură timidă, puțin ezitantă, dar mai apoi lovită de devotamentul demn de o fată care a încasat Jackpot-ul. Primul el s-a dus la baie/wc, în timp ce ea și-a revenit și s-a implicat adânc. Primul el a dispărut iar ultimul el și ea au rămas îmbrățișați "fericiți" pe canapea. Mi-am terminat cana de vin ca orice consumator consecvent de fidel și, la plecare, le-am strecurat: Nu te iubește bă, îl place pe el.

Noroc că a intervenit barmanița și i-a șoptit la ureche (nu știu de ce), suficient de tare încât să audă toți consumatorii: 
- Lasă-l bă, că ăsta abia a ieșit din pușcărie după o condamnare de 20 de ani pentru crimă. 
Nu știu de unde a scos-o, poate din simpatie pentru mine că  îs client vechi și las și ciubuc. M-a salvat, deși eu făcusem tot posibilul să mă abțin și să nu intervin. 
Apoi am plecat.

Ps1: Și m-am jurat că nu mă mai bag unde nu-mi fierbe oala, de când am luat o bătaie soră cu sora morții, pentru că i-am spus unui bou, cât de frumos am putut, să închidă ușa la compartimentul de tren. Toată discoteca din Slănic Moldova - contra mea. 1-0. Și cu ocazia asta mi-au furat si "lanțugul de haur" (că așa era la modă atunci). Dar n-am găsit altă rimă. ;)

Ps2. În drum spre ieșire, am crezut că m-am teleportat cumva într-o grădiniță. Era nevoie de oricare 3(poate 3,5 sau 4) de la mesele vecine pentru a face vârsta mea. Dar sunt sigur că m-ar fi bătut cu devotamentul specific vârstei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu