luni, 12 mai 2014

Eurovision 2014

Toată această istorie cu Adam şi Eva este o poveste cu "P" mare. De la început până la sfârşit.
Dumnezeu l-a creat pe Adam, şi apoi, pentru că acesta se plictisea (El, nu Adam) sau din orice alt motiv plauzibil sau nu, a creat-o şi pe Eva.
(Faptul că a creat-o din coasta lui ţine de clonare, celule stem şi/sau extratereştri şi în nici un caz de religie, dar asta e altă discuţie.)

Biblia nu ne povesteşte mai apoi dacă Dumnezeu a mai creat şi alte fiinţe umane. De aici, firesc şi logic şi fără să stăm prea mult timp pe gânduri, vine întrebarea: "Cum ne-am înmulţit?"

Adam şi Eva au avut doi băieţi. Pentru perpetuarea speciei, condiţia de bază era ca mama să se culce cu unul dintre fii ei, Cain sau Abel.
Ştim de ei, nu ştim dacă mama lor s-a culcat cu ei aşa cum nu ştim de unde a găsit Cain pe femeia sa cu care l-a făcut pe Enoh, pentru că nu se menţionează dacă şi el avea o coastă lipsă.

Concluzia...suntem un neam degenerat clădit prin incest?

E adevărat că deşi Biblia nu ne spune mai multe putem presupune că Dumnezeu am mai creat să zicem 1000 de oameni. Sau 100.000.
Dar cum nu există nici cea mai mică menţiune sau aluzie, nu ne rămâne decât să "mergem" pe scenariul de mai sus.
Mai ales că situaţia s-a repetat de-a lungul istoriei. Familii regale şi bogătaşi care se căsătoreau doar "în neam" pentru a nu-şi risipi averea.

Acum, nu băgaţi mâna în foc pentru informaţiile mele. Aşa am fost eu învăţat. Nu ştiu dacă sunt corecte şi corespund cu realitatea. Dar cine ştie cu adevărat?

Nu mai miră pe nimeni că a câştigat Eurovizionul o femeie cu barbă.
Sau un bărbos cu fustă? 
Sau mai miră?


Mie mi-a plăcut rău de tot melodia asta: 

A fost singura care mi-a atras atenţia distrată.
Era să scriu distrusă :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu